Overvejer du, hvordan du skal fuldføre en ordre her hos Nordendæk? Er du i tvivl om, hvordan du skal betale dine dæk og fælge? I vores købsguide vejleder vi dig fra første besøg til færdig ordre.
Ny eller tilbagevendende kunde?
For at købe dæk og fælge hos Nordendæk skal du oprette en konto. De kan bruge den samme konto til alle kommende køb hos os. På din konto er det nemt at ændre oplysninger, kontrollere din ordrehistorik og følge med i opdateringen af din ordre. Hvis du er registreret som kunde hos os, kan du logge ind på din konto ved at klikke på ”Log ind”. Indtast din e-mail-adresse og den adgangskode, du valgte ved registreringen. Hvis du har glemt din adgangskode, sender vi den omgående til din e-mail, bare klik på linket ”Glemt adgangskode”.
Køb ind som i en hvilken som helst butik
Hos Nordendæk er det lige så nemt at købe dæk og fælge som i enhver butik. Du har hele tiden overblik over, hvilke varer, du har valgt, antallet af varer samt prisen på varerne og totalprisen. Når du vælger at lægge en vare i indkøbskurven, sendes du automatisk indkøbskurven, så du nemt kan overskue dine varer. Hvis du fortryder eller har valgt et forkert antal, kan du ændre det ved at justere indkøbskurven og opdatere.
Dit første trin mod en færdig ordre
Når du er færdig med at handle og er tilfreds med varerne i indkøbskurven, vælger du at gå til kassen ved at klikke på linket med samme navn. Her kan du kontrollere din leveringsadresse, så dine dæk og fælge sendes det rette sted hen. For at gøre bestillingen nemmere og undgå, at de forkerte varer bliver sendt, bedes du udfylde alle oplysninger om køretøjet. Vores kundesupport bruger oplysningerne for at se, om dine varer passer til din bil. Hvis du har kommentarer eller har lavet aftaler med kundesupport vedrørende din ordre, bedes du skrive dem i meddelelsesfeltet.
Det andet trin mod en færdig ordre
Nu er du et trin nærmere en færdig ordre. Her vælger du den betalingsmetode, der passer dig bedst. Her kan du læse mere om vores betalingsmetoder.
Sidste trin mod en færdig ordre
Nu er du kommet til det sidste trin i vores ordreproces. Kontrollér, at alle oplysninger er korrekte, og læs vores vilkår omhyggeligt igennem, inden du afslutter din bestilling. Nu er din ordre afgivet, og vores kundesupport behandler den hurtigst muligt. Du får tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail, når du har afgivet din ordre. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om indholdet i din bestilling. Når vi behandler din ordre, får du e-mail-bekræftelser af alle opdateringer, der foretages. Derfor er det vigtigt, at du holder øje med din e-mail, da vi i første omgang kontakter dig via e-mail i tilfælde af spørgsmål vedrørende din ordre. Læs evt. vores kundeinformation ved uklarheder. Hvis du ikke har fundet svar på dine spørgsmål, efter at have læst kundeinformationen, er du velkommen til at kontakte vores kundesupport på +46 771-74 74 74 eller , så hjælper vi dog med dine overvejelser.
|